Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, January 9, 2011

Adakah ini dinamakan CINTA??


Cinta???huhuhuh..

Tadela…suke jew…hikhikhikhik…

Aku pon tak pasti ape yg aku rasa skrang..

Aty aku ni da tak btol kot…

Huhuhuh..

Ni sume sbb kamoo…

Ntahla…biarkan jew..

Aku cume tanak kecewa lagi..

Aku harap aku akan jumpe cinta sejati aku…

Aku tanak da bercinta bertahun2 tapi putus mcm tu jew..

Huhuhuh..bunyi mcm kecewa sgt2 da kn??

Hahahahah..tadela..aku redha…

Ada hikmah disebalik yg terjadi…

Ape yg aku pegang skarang, bagi aku..

“Cinta tak perlu dicari..biar dye dtg sendiri”…

Heheheheh…

CINTAAA!!!! shaye tunggu AWAK!!!

Adesss..terlebey jiwangla plak..

JJJ


No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V