Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, January 9, 2011

Ombak dan Awan

Aii korang…heheeheh..okeh kali ni aku nk tanye..

Antara awan n ombak, mana satu yg korang suke??huhuhuh..

Aku???aku suke kedua2nya..

Aku suke tgk ombak..n aku suke tgk awan..

Bole dikatakan stiap kali aku tension n sedey aku pegi pantai..

N aku jugak sbenarnye suke dgn photografi..

Antara pic2 yg slalu aku snap awan n ombak la..

Aku nk jadi mcm ombak..n jgk nk jadi mcm awan yg cantek2 tu..huhuhu..

Bagi aku,ombak sgt setia pada pantai…

Awan plak chantek..putih..bersih..huhuhuh…

“Bila kulihat awan di birunya langit

Berarak searah tiupan angin pagi

Hatiku selalu bertanya

Kemanakah mereka lalu pergi nanti

Kala kupandang ombak di birunya laut

Berkejar-kejaran tak henti s'panjang waktu

Apakah yang mereka cari

Sesampainya di tepi pantai pasir

Akankah semua kan berakhir indah

End~J

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V