Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..

Thursday, January 26, 2012

BERTAMBAH seorang lagi~


Salam..morning all…

Heheheheheh….

Arini aku epy sangat..

KENAPA??

Hehehehe..sebab aku dapat sorang lagi anak buah..


Yeayyy!! Opsss..Alhamdulillah J

Hehehehe…Ina da selamat melahirkan sorang PUTERI..

COMEL n TEMBAM sangat…

Malam semalam pkol 12 pegi hospital..

Beby dilahirkan dlm pkol 3 lebih..27 Januari 2012.

Heheheh..berat 2.9 kg..

Tgk ni…

COMEY x??



Hehheheeh..

N now Sara da jadi KAK LONG (6____6)v



Love is rare, life is strange, nothing lasts, people change.

Wednesday, January 25, 2012

CUPCAKES time~


hye all…

lame tak update..

bizi ngan aktiviti ngan kawan2 n family..

lagipon cuti..

mud nk update blog pon cuti la..

hahahahaha(gudgirl)


mase tu aku ade buat cupcakes..

heheheheh…ntahla..

mengidam nk buat..bukan nk makan pon..

gedik je kan…


lagipon senang je…

bukan susa pon..heheheh…

aku bancuh dua perisa..

vanilla n pandan..

heheheheeh…..

then masukkan dlm acuan..

tunggu je masak..

lebih kurang 30 minit..

kejap je..

ok..tyme utk hias..

gune krimwell je..

hehehehhe…sedap taw

aku bahagikan kepada 6 warna..

termasuk warna base putih..

sapukan wane base pada cupcake (bila da sejuk)

n then hiaskan la ikot kreativiti..

heheheh..


tadaaaa..

ni la hasilnye..

ok tak?? Sory gambar tak bape cantek..kamera hp je J

The world is like a mirror, if u face it smiling, it smiles right back

Thursday, January 19, 2012

ini JAWAPAN nya~ :)



Hye kawan2..

Uhuhuhuhu..

Nape entry utk hari ni macam pelik je?

Hahahahahah…(poyo)

Aku da penat nk jawab…

Setiap aria de je soalan yg same..

Huhuhuh..

Penat taw nk jawab..

Sedey pon ada..hahahhaha(yola tu)

Hurm..org asyik tanye da ade bf ke??

Bile ckp tade, nape??

Bile nak nk kawen??

Tanak kawen ke??

Haishhhhhhh…

Tensen jgk kot..

Huhuhuhu

So jawapan aku kt korang2 sume



Kenapa lambat kahwin? - Kerana Allah tahu masa yang terbaik untuk ku.
Dah Berpunya? - Ya, Kerana setiap orang telah ditetapkan jodoh masing2.
Siapa? - Nanti Allah akan perkenalkan.
Bila? - Bila jodoh dah sampai.InsyaAllah jemput datang ke walimatulurus ku nanti.

Semua rahsia, kepunyaan dan terletak di tangan Allah. Pabila sampai masanya sudah tentu Allah akan membongkarkannya. InsyaAllah.



•*¨*•.¸¸ﷲ.ﷲ¸¸.•*¨*•♫♫•*¨*•.¸¸ﷲ.ﷲ¸¸.•*¨*•♫♫•*•*¨*•
Tatkala melihat orang lain bahagia, tentu setiap manusia mengimpikan yang sama.. namun jangan di cemburukan kebahagiaan yang menjadi milik mereka, kerana setiap manusia Allah telah sediakan bahagiannya.. bersyukurlah dengan apa yang kita punya, nescaya Allah akan menambah nikmatnya.. kerana bahagia tu bukanlah apabila kita mendapatkan apa yang kita idamkan tetapi bahagia itu terasa bila Allah menghadirkan rasa bahagia itu walaupun pada jalan yang berbeza. kerana, RASA BAHAGIA ITU KURNIAANNYA.
•*¨*•.¸¸ﷲ.ﷲ¸¸.•*¨*•♫♫•*¨*•.¸¸ﷲ.ﷲ¸¸.•*¨*•♫♫•*•*¨*





/\/\
.||.||.

SEKUAT mana awak setia...
SEHEBAT mana awak merancang...
SEJAUH mana awak menunggu...
SEKERAS mana awak bersabar...
SEJUJUR mana awak menerima saya...

Jika ALLAH Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama..Kita Tetap Tidak Akan Bersama..
Jika ALLAH Menetapkan Jodoh kita ada.. Insyaallah..
Seberat Manapun Dugaan Yang Diberi,Kita Tetap Akan Bersama Dengan Izin DariNYA..




……………………………………………

………………………………

…………….

………

..



Neway..aku nk ucap tahniah buat pengecara kegemaran aku..

sape lagi kalo bukan Ally Iskandar yang dah sah menjadi suami kepada Norfarahin Romli..

tahniah2..mamang sweet berdua..semoga pasangan ni bahagia sehingga ke hujung nyawa mereka..

aminn…


sumber



jodoh itu rahsia Allah..

Tuesday, January 17, 2012

my BEST friend FOREVA~






Along ( kakak yg paling memahami (6____^))




Ina (adik..kalo cite kt dye dye akan membebel balik kt aku (~___~) )



Cikari (my BFF foreva..kesah suka duka yg hampir sama (^____^))




Sis n Kanda (abang n sis yang banyak bagi nasehat..happy with them..seriously (6___~)v)




Maksu Nurul, Along Adnin, Eno Cyg, Rin n Yunx (Sangat2 memahami .. Sayang Korang!)





BEST FRIEND FOREVA..im PROMISE…


There is nothing so well known as that we should not expect something for nothing - but we all do and call it Hope.

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V