Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..

Friday, April 13, 2012

love???




Bile nk ckp psl soal aty ni aku tak tahu nk pikir mcm mana

Ape yg aku rasa skrg pon aku tataw…

BAHAGIA?? SUKE??? GEMBIRA??

Bahagia ke aku???

GEMBIRA ke aku??

Aku pon tak pasti…

Aku harap sumenye akan baik2 je…

Macam mana aku nk trima SESEORANG yang mencintaiku..

Sedangkan aku tak pasti dgn perasaan yg wujud dlm ati nih..

Apa yg aku hrp skrg sumenya akan berakhir dgn sesuatu yang membahagiakan..

Amin…



Biar Sampai Ke Bintang – Asmidar

Biar mimpi mimpi kita
Jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan
Menongkah arus ini

Aku tahu bukan mudah
Tapi mimpi ini harus aku
Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini

Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita




You never know what you have until you lose it, and once you lose it, you can never get it back.

Thursday, April 5, 2012

apela nasebku~





Owh boss ku yang sangat2 budiman..

Haishh…

Sabar jela wahai atyku…

Penatnye….penat sgt….

Napela aku dpt boss yg mcmni…

Sedey sangat..

Rase nak nanges je…

Wuhuhuhuhu….

Geram pon ade..

Hurm…

BERTABAHLAH wahai atiku,,,

J





We've got this gift of love, but love is like a precious plant. You can just accept it and leave it in the cupboard or just think it's going to get on by itself. You've got to keep watering it. You've got to really look after it and nurture it.

Tuesday, April 3, 2012

pesanan buat HATI & DIRI sendiri















Sumber : iluvislam.com


It's hard to tell your mind to stop loving someone if your heart still does.

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V