Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, January 15, 2012

khas buat orang mengidam..hahahah~




Hye sume…

Ape kabar?? Hope korang sume sehat..

Arini cuaca cerah..Alhamdulillah..

Hehehhe..

Aku nk cite ape aku buat smalam..

mm..macam biasela..

weekend..MAKAN BESAR!

Hahahahahah…



Kali ni tunaikan permintaan orang mengidam..

Sape?? Aku ke?? Hahhaha..

Kalo aku tade org nk melayan kot..(sedey)

Huhuhuh…



Agak2 org ni mengidam nk makan ape??

Kesian kt dye asik tak cukop je kalo beli..

So tok aku ckp nk makan banyak buat sdri..

PUAS ATY n yang paling penting SEDAP!

Hahahaha..memang sedap!


MEMPERSEMBAHKAN…

JENG>>JENG>>JENG>>

Ni la hasilnye..

NASI DAGANG (adeiii..lapa la plak)

Huhuhuh..nyesal makan sket..

Lauk da abes..

Aku yg masak lauk mestilah besh..

Tu yg tak cukop..

Hhahahaah…(PERASAN!)




Ni aku punye..

Huhuhuhuh..

Nak???

Jom makan~

Hehheehehhe

(da abes da pon)



Aku memang tak suke makan kuah banyak..

Huhuhuh…sedap makan panas2..


Between what happened and what will happen is your choice. So choose to be positive in everyday tasks.

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V