Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..

Friday, January 13, 2012

angkara KERA.. :(



Hye all…

Hhuhuhuhu..arini aku nk cite pasal Sara lagi..

Kejadian ni tade la baru sgt..

Hurm..satu2nya anak sdara gegurl aku digigit kera..

Masa kejadian tu aku masih di ofiz..

Pada hari kejadian memang aku rancang nk balik awal..

Tapi kebetulan boss bagi keje last minit..

Tibe2 aku dapat call dr abg ipar cakap sara kt klinik

Kne geget ngn kera n keadaanye teruk..

Kne pegi spital..lepas cucuk vaksin,tggu mama n papa dye balik dr tempat keje

Teros pegi spital..

Huhuhuh..aku kt opis masa tu teros nanges..

Sbb aku dpt agak mesti terok sbb along pon nanges..

Hilang malu aku kt boss..lantakla..hahahah…

berlubang pipi n dagu kesayanganku L

Balik keje aku dpt mms dr along..

Teroknye..lagi aku nanges..

Huhuhu..then ingtkan nk g spital,

But da tak sempat..aku call mama sara Tanya keadaan dye,

Huhuhu..doktor masih masukkan air n cucuk sbb nk buang bisa..

Luka dicuci..kalo ikotkan mula2 doktor tanak jahit..


tunggu giliran jmpe doc (4jam kot kne tunggu L )

But keesokan pagi dpt call dari mama sara, sara da masuk dewan bedah..

Aku nanges lagi..risaukan keadaan dye..

Lepas sejam lebih luka2 selamat dijahit..

Alhamdulillah..hari tu aku balik keje awal..

Pegi spital..melawat anak kesayangan..

Terkejut tgk..ngeri pon ade..

Tapi sara selamba je main2 (padahal ade jarum kt kaki)

Adoii..budak kecik sorang ni..

Tak taw saket ke..

Huhuhuhuh..

13 jahitan

Now Alhamdulillah..semakin pulih…

Tapi parut masih ada..

Huhuhuh…

nasebla dye tak trauma sgt..

tapi kdg2 bile dye teringat dye akan tunjuk2 tempat kejadian tu..

huhuhuh..

kesian sara..hurm L





Love is rare, life is strange, nothing lasts, people change.

1 comment:

  1. Kesiannye...ngeri pulak yayansmum...kita yg dah besar panjang pn boleh trauma, ni kan pulak budak kecik tu...alahai...sian...

    ReplyDelete

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V