Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Tuesday, January 10, 2012

hati..ohh..hatiku~

Hurmmm..KUAT la wahai hati..

Hanya itu yang mampu aku pesan pada hati aku..

Huhuhuhuh..susa kot nk melupekan SESEORANG yang

Slalu ade depan mata..

Tapi aku tetap kne kuat..

Tak bole MENGALAH dan tunjuk yang aku ni LEMAH..

Walau apepon..bibir ni masih mampu mengukir SENYUM..

Aku kuat..

YA AKU BAHAGIA..

BAHAGIA TANPA dia..

BAHAGIA BERSAMA keluarga aku..

BAHAGIA dgn KEHADIRAN KAWAN2..

ALHAMDULILLAH..

KUATlah wahai HATI..

ALLAH akan bagi yang TERBAIK..ya..aku PERCAYA..ALLAH

Tahu yang terbaik utk aku.. <3 <3



Kita cuma ada SATU HATI....♥ Jika GEMBIRA, HATI itulah, Jika BERSEDIH, HATI itulah, Jika BERIMAN, HATI itu jugalah, Jika TERLUKA pun, HATI itulah juga... Terlalu SATU untuk BANYAK perkara, oleh itu..JAGALAH HATI mu, dan HATI2 yang MENYAYANGI mu itu dengan sebaiknya


No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V