Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..

Monday, July 4, 2011

sopim + makan2..(lapo plak buat entry nih)



Aiii sume..yeehhaaa..

Heheheh..punyela lame amek mase nk hupdate..

Seyes aku bizi giler2..

Adoiiyai nye pon..

Heheheheh..

Okeh kali ni nak cite pasal sopim sket n makan2 banyak..

Kekekeekek..

Sopim besama family kat CARREFOUR..

Bli barang2 dapur n barang buat kek..

Maklumala skrg ni asek nk buat kek n kueh je..

Manjang makan…

Weeeeee

Heheheheh…pas sopim pegi makan besar..

Sgt2 besh…moge2 Allah murahkan lagi rezki abgku..

Aminnn..

Heheheh..kali ni makan ikan bakar kat tanjumg lumpur..

MAIL IKAN BAKAR..

Perghhhhh..banyak aku makan weh…malas da nk diet..

Kekekekeke…

Menu2nya ialah…tadaaaaaa

....................

ni bole dikatakan menu wajib fruit beby2 aku..
macam biase mesti ada telur dadar~
sayur campur dye pon sedap taw~
ketam masak stim..sedap sgt yg nih(^___^)
kalo tak knal tatawla..ahahahah :p
perghhhh..memang feveret aku...pedas2~
ikan pari bakar.....
lala masak berlada...superb~
hahahahha..sowi..aku lupe nama ikan ni...
nampak sgt tak mengenal kan..kekekek~


Jealousy:- One thing you NEVER admit to

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V