Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Saturday, June 18, 2011

JUNE 12,2011 part 1~

Fuhhhhh..berhabuk my belog...

Hahahahahah..gile pemalas ko wahai cik mawa..

Heheheheeh...nk kate bizi tu bizi la gak...sbb tu tak sempat..

Ahahahahah..

Okeh..kali nih nk cite sal weekend lepas..

Hahahahaha..hari paling besh...

Bersama family je...hahahahah....

Disebabkan ari ahad,aku mangun tdo lewat sket(kikikiki..kantoi..sket jela)

Pastu tyme mandi tibe fruitbeby aku jerit..

‘umiiiii...umiiii..nk ikot tak pegi gambang??papa ajak”

“Uiksss..yeke dop ni???”maseh tak caye...hahahahah..ngengade la tu..padahal suke..

“Umi ciapla..papa suh..papa ade basuh kete jap”..ahahahaah...

Dengan lajunye aku siap...hahahahah...suke benor..lame tak g sane..hahahah..

Sampay sane da tghhari...ramai gle even aritu lastday cuti skolah..

Kebetulan ade familyday felda...tapi naseb tyme kitorang smpai depa da beransur nk balik..

Hahahaha..tp still ramai org..

Mase mule2 tu sedikit kelam kabot...maklumla ramai owg kan..

Hahahaha..last2 dapat gak sewa pondok..besh sket bersantai..

Heheheeh...tukar baju siap teros pegi maen air..

Besh2...kn musim panas ni..

Heheheheh...

Maen air sampai tak hengat..

Heheheheeh...

Abes sume nk maen..

* di mana2 saja air..hahahah..da name waterparkcity kan?

Aku jerit punyela banyak..

Siap bantai kne gelak even da pena maen sebelom ni..

Aku gayat weh..takot...hahhahaah...(wat malu aje)

Hahaahahahah....:p

*batrisya dapat pegi gambang teros baik dari demam..hahahah

Kitorng alek kul 6..tu pon sume fruitbeby aku tanak nek lagi..tak puas men katenye..

Hahahhaha..da nak tutup..kne la balek sayang oiii...hahahahah..

* mau pulang suda..bubbye..ahahahah~

Just because somebody doesn't love you the way you want them to, doesn't mean they don't love you with all they have.

1 comment:

  1. best nyer gmbang water park...
    nk pergi, tapi tak pergi2...
    huhuhu......
    drop by baca entry.. n klik2 dgn nffng...
    salam perkenalan..
    kunjung2 dan klik2 utk tmbh tabung...

    ReplyDelete

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V