Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..

Friday, March 18, 2011

majok mode~


Hahhaah..sengal pon ade…
Aku majok..

Majok ngan anak sdara aku,Ikmal..

Huhuhu..



Ptg smalam aku p kedai tlg tok aku bli bilis..

Pastu aku bli la eskrem conneto vanilla feberet aku tu..

Huhuuh..memang da lame tak mkn..

N memang nk sgt2 mkn..

Hahahha..mengidam plak..:p


Korang taw ape jadi bile aku smpay uma?

Ikmal tros amek eskrem aku..

Waaaa….

Sedey!!

Menci…

Aku g kdai ngan along,mama dye nk blikan kt dye biasenye dye xmkn..

Eiii..gewam..gewam..gewam..

Pastu tok pujuk aku suh g bli lagi..

Aku tanak..

Aku majok..

Huhuhuhu…

Tanak geng ikmal..

L



live the life you love. love the life you live

3 comments:

  1. pukul je ikmal tu senyap2...hehehehehhe jahantnye aku ni...kihkih..mcm budak2...hihihi

    ReplyDelete
  2. huhuu sis maj0k ? meyh na pujuk .
    t kita beli sama2 . huhuu ta ya share ngn ikmal ;)

    ReplyDelete
  3. nana...hahhahh..sgt kejam kamoo:)

    wany...yeyey!!jom2...

    ReplyDelete

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V