Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Friday, March 18, 2011

hantu nenas...


Okeh..kali ni aku nk cite sal buah kgemaran aku..

Aku suke sgt mkn nenas..

Tatawla nape..

Memg suke..

Tak kire la masam ke..manis ke..

Kalo da kupas lepak lam peti sejuk..

Tabor sket gula..

Fuhh..sedap2…

Kecur liur aku..

Hahahah..

Nk dijadikan cite..

Isnin ritu along aku pegi pasar mlm..

Dye adela bli nenas madu..wahhh..

Along suh kupas,

Aku dgn lajunya..

Zupzap..zupzap..

Siap..

Hahahahah..

Kalo da namenye antu nenas mestila myk aku mkn kn..

Manis!huhuhuh..


Pastu mlm tu nk dijadikan cite..

Aku terjaga dr tdo..dlu pukul 3..

Huhuhuh..

Rase nk muntah..

Loya sgt weh..

Tatawla pesal..ni sumenye sbb nenas tu kot..

Hahahah..yela..aku bedal nenas jew..

Perut kosong tyme..

Padan muke ko azzma..

J



just stay happy,

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V