Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, March 6, 2011

homemade ice-cream


Hhahahahah…sangat excited…

Aku balik keje ari sabtu ritu tros pegi mart nk bli barang2..

Tp frust gile sbb tade barang yang aku cari tu..

Huhuhuhu…

Naseb baek along aku cari ade…

Senok2!!

So malam tu tros buat..

Senang jew..

Gune coffee mate..susu segar uht

Sedikit gula n perisa…

Sedap sangat!

Lepas ni nk mkn aiskrim buat jew sdri..

Same jew mcm bli kt kdai tu..

Yeaayyy!!

Tambah 1 lagi koleksi resepi aku..

Hahahahahaah…

J

Aku skarang ni da makin rajen la..

Hahahahahah(perasan!)


Life is like an ice cream ... enjoy it before it melts =)


No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V