Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Saturday, February 5, 2011

Susah Hati!


Sebenarnya aku ngah susa aty skarang..

Nenek aku da lebey sepuluh hari demam..

Isaw ade..takot pon ade…

Aku taw aku jew pk bukan2..

Tp aku harap Allah panjangkan umur tok..

Aku tak sanggup kehilangan dye lagi..

Alhamdulillah aku berjaya pujuk dye pegi klinik..

Aku temankan dye,aku pastikan dye mkn ubat on tyme..

Aku akan masak pape yg dye nak..

Ntahla..ape yg aku rasa ni..

Aku sedey..tak pena tok demam lama mcm ni..

Aku takot sbb dulu arwah to’ki aku meninggal sebab demam gak..

Aku taw aku tak patot pk camtu..

Sejak bape arini tok da ok sket,

Cume badan dye da susut..

Cepat2 sembuh ye tok..

I love U sangat2!

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V