Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, January 16, 2011

ROJAK AYAM pada hari ahad~

huhuhuh...

aiii sume...

kali ni post aku still pasal makan-makan..

hahahahaha...nk wat camner...

family aku suke makan2 n masak2...

owait..last weekend kami masak ROJAK AYAM..

nyum2...sedap sangat...hhahaha

walaupon aku tak mkn sangat tapi memg sedap..

1) kuah kacang - tok aku masak..(aku tlg blend kacang tanah & mesin kelapa)

2) mee kuning...kalo korang tak knal tatawla aku..:P

3)ayam goreng...nyum2..sedapnyeee...

4)ulam-ulaman (timun batang & daun salad)

huhuhuh..sebenrnye ade lagi la..tertinggal plak picnye..

ade telur rebus,kentang n tauhu..

sumenye kne goreng dlu..:)


ni la rupenye rojak ayam yang sedap lagi berkhasiat..

aku mkn 1 kali je..

sebab tak minat..

:)


No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V