Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, January 16, 2011

Blog Blog Bicara Sempoi

Aii korang sume..

Hehehehhe..disebabkan aku ada banyak masa terluang hari ni aku ade la pegi tinjau2 geng2 aku yang suke berblog..

Lps tu aku ade terpandang banner Blog Blog Bicara Sempoi!

Hehehheeh..lepas da tilik2 aku rase terpanggil plak utk join..utk join blog ni aku kne buat..

3 Langkah Mudah Untuk Layak Blog Anda Disini..


1.Pasang link Atau Banner Club Bicara Sempoi diblog anda

Okeh..beress..da ciap!

2.Buat Posting Review Tentang -Club Blog Bicara Sempoi- Diblog anda

Heheheheh..bagi aku Blog Blog Bicara Sempoi! ni best..

Sekurangnye aku dapat tambahkan kawan2..

Berkongsi minat yang sama..berblog..

Hehheeheh..tambahan pulak aku memang suke blog walking..

Disamping dapat tukar2 cite dapat jugak tambah ilmu..

HehheheheJ

3.Sedikit Ulasan Apa Tujuan Anda Buat Blog?

Okeh..tujuan aku buat blog ni sebabnye aku memg suke bercerita..luahkan perasaan..hahahah..nk cite kt owg face2face aku malu sebenarnye

Sebelum ni da penah ada blog masa study U dlu,but sebab kekangan masa aku tinggalkan jew..semenjak 2 menjak ni aku buat balik blog baru..

Selain tu,aku nak tambah kawan..kata orang berkawan biar beribu..musuh jangan dicari..heheheheh..

Sekian...:)

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V