Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Saturday, June 11, 2011

maya ku sayang~~~

Love Myspace Comments

Aiii sume...eheheheheh..

Okeh..arini bawu sempat nk update...huhuhuh..

Banyak lagi yang nk cite...

Huhuhuhuh..aku bizi sgt skrg ni...betoi2 bizi...hehhehe..

Diz entry aku tujukan khas buat seorang sahabat aku yang ku panggil MAYA..


(Ni la cik Maya..cantekkan??tapi sori..not available ok...da ade yang punye...ehehehh)

Heheheheh...Maya ni kawan aku sejak aku blaja kt UiTM lagi..

Jadi semakin rapat sejak semester ke4..

Hhahahaha..kalo korang nk taw sbelom tu aku tak knal lgsg ngn dye..

Even kami 1 fakulti Perakaunan..duk hostel pon 1 bangunan taw..

Cume tak same level..Even kami 1 fakulti tapi len2 course...

Tapi da name pon 1 fakulti kn..ape2 xtvt mestila same2 terlibat..

Hehehehhe..da truth is sbelom2 aku rapat ngan dye memang aku slalu nampak dye kat mane2 aje...

Maya ni aktif orangnye..jadi AJK kt kolej n ade jgk jawatan dlm fakulti..

Heheheheh..so pena la terlintas kat aty aku,napela girl ni suke mencapub...(mencari publisiti)hahhaha...sory eh sayang..mase tu aku langsung tak knal ko lagi..

So aku tataw ko cane...hakhakhak...so nak dijadikan cite mase sem4 kitorang memang kne anjurkan dinner fakulti..

So sume berkumpul la nk lantik AJK pe sume..hahahah..aku pon terpilih gak..mase tu Maya jadi tukang tulis kat depan(adesss..dye lagi)ahahahahah...da la tulis n sebut name aku salah...mara ni..ahakz...

Lepas da bkerjasama kitorang jadi rapat..sehinggala ditakdirkan duk serumah mase menyewa

(Sayang Cik Maya sesangat!!)

Da rapat tu bawu la aku knal dye cane..betoila kate orang..TAK KENAL MAKA TAK CINTA...heheheheh..

Aku sayang ko sangat MAYA..rendu nak gado ngan ko..rendu nak masak sesame..rendu nk bising2 kat dapur..rendu nak makan ayam kicap ko...seyes....huhuhuhu....rendu jgk nk lepak kt bilik Maya..luahkan masalah n bergelak ketawa...

Huhuhuhuhu...

Aku buat entry ni khas buat ko Maya..sayang..thankz atas ingatan ko...

Aku balik dari keje n da dapat hadiah yang ko bagi..suke sangat2...aku akan jage lelok..janji aku takkan lupe ko...ko pon same taw..sayang ko KETAT2....huhuhu..rendu sangat!

(Pemberian Maya...suke sangat..siap ade cop nama sndiri lagi...hehheeh)

Love Myspace Comments

Quotes Myspace Comments

2 comments:

  1. sayang..terharunye ak..hahahah..ko ingat lg ea kenangan2 kt siap tyme kt xrapat ag..hahaha..terharunya ak baca entry ko nie....good luck dear..syg ko sgt2....muahhhhh:3

    ReplyDelete
  2. @Diarygirlmestila aku ingat..aku pon sayang ko sgt2..semoge kite same bejaya..aminn..nk sgt jmpe ko lagi..:)

    ReplyDelete

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V