Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Friday, March 11, 2011

Shopping kain pasang…

Hahahahha…

Aritu memg hari yg memenatkanla..

Aku balik keje,teros p clas erobic..

Balik jew along aku ajak pegi town..

Wah..wah..wah…

Sangat penat..tp aku ikot jgk..

Hahahah..

Ckp jew nk sopim penat pon ilang weh..

Hahahaha..

Aku jarang sopim..tp kalo da sopim..

Paham2 jela kn… :p

Hahahahha..

So,mlm tu lepas mghrib kami pegi ke

Alamoda Silk House..

Kebetulan ade sales murah2..

Huhuhu..sempat aku rembat 3pasang kaen..

Cmpur yg kt umah da 6 pasang belom berjahit..

Hahhaaha..

Tahun n ink raya sakan kew??

Ntahla..kang tyme nk raye kuar kaen jnis bawu beli lagi..

Hahhahha…

Tape..baju kurung kan tak lapuk dek zaman..

Iye dok??

Hahhahaah…

Pandaila jwb bile mama ckp..

You can have everything in life u want, if u will just help enough other people get what they want.

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V