Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..

Monday, March 14, 2011



setiap daripada kita pasti pernah bermimpi tetapi

tahukah kita rahsia di sebalik mimpi kita itu.sama

samalah kita lihat rahsia beberapa contoh mimpi

mimpi dipatuk ular

jika anda bermimpi seperti ini maka ia menandakan

rumah anda berselerak dan kemungkinan ada

ular dalam rumah anda

mimpi jumpa harta karun

jika anda bermimpi jumpa harta karun maka

jangan sesekali mengambil harta karun tersebut

kerana harta karun tersebut Ahmad Albab yang

punya

mimpi berkelah di pantai

mimpi ini sangat bahaya kerana kemungkinan

besar kawasan rumah anda akan menghadapi

masalah gangguan air dalam masa 2 tiga hari

lagi

mimpi membela kambing

jika bermimpi seperti ini maka kemungkinan

besar anda tidak mandi sebelum tidur.

maka bau bau kambing terbawak bawak

sehingga dalam mimpi anda.

mimpi laila

seperti lagu yang dinyayikan

oleh

yasin

tambahan....

mimpi gigi patah

bangun jer pagi tengok cermin

memang sah gigi dah takde....

tu laa malas gosok gigi...

hahahahaa..

jgn mara..:p



And after a while you learn that you don’t need anyone else in order to survive. No one is ever going to always be there, no matter what they say or what they promise you. You just gotta suck it up, accept it and keep on keepin’ on

5 comments:

  1. Hehee , bace entry nie gelak sakan sambil guling2

    ReplyDelete
  2. thyra=hahhaahha...senget kn petua tu..ntah pape..:)

    ReplyDelete
  3. tp yg pleng best mimpi basah lah.. hahaha

    ReplyDelete
  4. bila la nak mimpi kena patuk ular erk??? heheheh

    ReplyDelete
  5. topimagine= huhuhuhu....

    nana = eheheheh..xsaba nk tawen eh??heheheh

    ReplyDelete

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V