Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..

Sunday, March 27, 2011

Makanan orang DEMAM~


Hahahahaah..kali ni sal makanan lagi..

Kalo tak makan tak sah!

Huhuhuh…kali ni aku masak sbb tok aku request nk makan..

Dye ckp yang aku masak aritu tyme dye demam sedap..

Mule2 aku macam malas jew.,

Yela penat,bawu balik class erobic..

Tp tgk gaya mcm tok aku majok jew,aku pon masak jewla..

Huhuhuh..sian plak…

So sebelum mandi aku pegi kdai dlu bli ape yg patot..

Ciap mandi tros masak..

Rajen kn aku??wahahahaha :p

Korang taw x ape makanan yang tok aku mintak??

BUBUR NASI.

Huhuhuhu…

Bubur tu senang jew..rebus beras..tarok air banyak2 smpai kembang..lpstu tambah garam..

Sbb nak suh dye lagi sedap aku letakla kiub maggi perisa bilis..aku reka sendiri jew..

Hhahahah..janji dorang ckp sedap..

Bubur ni tak mkn mcm tu saje..

Aku siapkan lauk..


Ada kailan ikan masin..sayur taugeh n tauhu masak sos tiram,ikan bilis goreng n ayam goreng bawang putih…

Fuhhh..memang MABELES

Hhahahahah…

Sekali hadap jew..

Makan bubur nasi ni bukan tyme demam jew..

Tyme tak demam lagi sedap..

Hhehehe…

Sekian~


Do not let frustration ruin and rule your life.

10 comments:

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V