Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, January 9, 2011

HOBI KAMI~


Assalamualaikum semua…

Huhuhuhuh..setelah sekian lama tak hupdate blog nih..

Arini aku bawu berkesempatan nk kosek2 blog ni…

Hehheheeh…okeh..berbalik pada tajuk di atas…

Hobi baru…hahhahaha…agak2 korang ape???

Baru2 ni aku pon da terjebak dengan hobi yang juga baru bagi family along aku..

MEMANCING…



Waaa..seronok gile…hhahahaha…dlu mase kecik2 memg suke memancing gak…

Semenjak 2 menjak ni slalu gak aku ikot family along pegi memancing..

Port kami ialah kat BALOK FISHING PARK…memg seronok…huhuhuh…smbil2 mancing bole hilangkan tension n olso cuci mata..kehkehkehkeh…

Abg ipar aku yang dulu tak minat skarang asek nk pegi sane je…

Berhantu beb..hahahaha..yela..sonokla..sebab dapat hasilnye…

Bagi aku tempat ni memg seswai utk family…tak perlu risau,byk kemudahan disediakan.contohnya car park,kedai,surau n yg penting skali toilet…selain tu ada jgk pondok2 utk berteduh…

Kirenya nk angkut 1 family pon tak kesah la..hheheheh…

Wlaupon hari bekerja masih ramai kaki2 pancing yg lepak kt sini…


Bagi korang yg duduk sekitar kuantan n yang suke plak memancing bole la try memancing kt cni plak..ikan2 kt cni besar2 jgk..jenis2 ikan yang ada kt ctu ialah ikan siakap n jenahak…hahhahaha….


Besarkan…sori pic kurg jelas,da mlm pon tyme dpt nih…masa aku ikot ni kami dapat 2ekor ikan(3kg)


Ni ank sdaraku menangis sebab takot ngn ikan besar tu…

Huhuhuhu…hepi2…pulang dgn muka senyum…

Nnt aku cite lagi pasal memancing ni..

daaaa…


No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V