Assalamualikum WBT..ini kesah kasehku..hehhe...thankz cos singgah n sudi bace kesah aku yg tak seberapa nih..Jangan lupe follow k..


Sunday, January 9, 2011

BUNGA apakah ini??


Korang taw x ape nama bunga nih??

Huhuhu..sebenarnya mama aku da lame tanam bunga ni..

Cume tataw ape name dye..

Bunga ni juz ada batang n bunga…

Bunga ada pon kalo tak silap aku lebeh kurang 3-4 bulan skali..

Huhuhuh…daun pon tade..

Gambar yg aku snap tu masa dye blom kembang sepenuhnya lagi..

Okeh..pixca ni plak yang lame..

Tak silap bulan 7 2010..

Huhuhuh..mcmni la rupe bunga ni kalo kembang sepenuhnya..

Cantik kn???hahahah..aku sempat posing dgn bunga tu lagi…

Hahahhahah..:p

Aku pnh jgk tgk bunga yg mcm bunga ni dlm tv n gambar kt tenet..

Tp same ke??huhuh..ntah..aku pon tak pasti..tp yg pasti aku suke bunga nih..

Chantek2..suke2~

No comments:

Post a Comment

Copyright(C) Segala yang terkandung adalah hak mutlak Azzmanor (^___^)V